miercuri, 26 noiembrie 2008

Eu, tu, noi, voi. Care este si care voteaza.

E campanie electorala si nu poti sa scapi fara sa ai privirea zgariata in drumul spre munca sau aiurea. Bannerele cu politicieni sunt peste tot. Cateva partide ne imbie la vot, politicienii ne zambesc patern/matern din afise. Pe langa promisiunile comune (bani, multi bani ne vor da: la salarii, alocatii, pensii etc.), mai au un lucru in comun: folosirea excesiva pronumelui, la kilogram, putem spune. Campania din acest an se afla sub zodia electorala a lui tu, noi, voi, ei... Exemplificare: Ei cu ei, noi cu voi. I-auzi alta: Partidul X tine cu tine. Sau: EU promovez Romania. Cel mai des intalnit, indiferent de partid sau de cartier, este: Y, Deputatul/Senatorul tau. De asemenea, mai avem Votezi pentru tine; Eu va voi sluji cel mai bine. Si exemple ar mai fi. Acum imi dau si eu seama de ce s-a multumit Marian Vanghelie sa ramana al primarie si n-a candidat si el. Pai cine credeti ca l-ar fi votat, dupa ce i-ar fi citit afisul: "Eu cu eu. PSD tine cu mine. Care sunt senatorul tau. Garantat Vanghelie".

Niciun comentariu: