miercuri, 19 noiembrie 2008

Criza economica si Obama

De fapt, nu vreau sa scriu nimic de Obama. Am zis doar sa-l mentionez in treacat, acum, ca nu mai vorbeste nimeni de el. Cand a fost ales, mi s-a parut inutil sa ma bag si eu in seama pe tema asta. Acum ma gandeam sa abordez putin criza economica ce ne da frisoane. Cine e criza si ce vrea ea? Mama ei stie? Sincer, ma tem putin de ea. In fapt, e o teama de necunoscut, caci inca nu m-a afectat direct, nu mi-a pus piedica, nu m-a injurat, berea are acelasi gust. Observ panica pretutindeni, criza e pe buzele tuturor, buzele se usuca, ne e sete, vrem apa, dar nu stim de care sa bem (de import sau autohtona) ca sa atenuam efectele crizei. In fapt, criza devine o moda. E trendy sa fii in criza. Presedintele umbla cu o masina Logan, mai nou, de parca ar ajuta industria auto cu asta. Macar de si-ar fi cumparat-o singur. I s-a dat dintr-o parcare, unde zacea plina de praf, probabil. Deci asta ar fi genul de criza la misto. Ni se mai recomanda sa consumam produse romanesti. Pai inca n-a aparut banana de Dabuleni. De portocalele de Voinesti nici nu mai zic. Deci, avem o criza. Eu zic s-o nationalizam. Asa ne vom salva, caci va fi numai a noastra. O s-o consumam numai noi. Criza prin noi insine! Votati-ma!

Niciun comentariu: