vineri, 10 octombrie 2008

Kempes a ales clasa muncitoare din Australia

Cand mai ascult Cargo (cel vechi, nu cel nou, care mi se pare prea comercial), ma intreb ce mai face Kempes (Ovidiu Ioncu), fostul vocalist. Rasfoind internetul, am dat peste o discutie (sa-i zicem interviu?) pe care a avut-o pe skype cu un blogger. Kempes o duce bine in Australia, desi munceste din greu, in constructii. Inainte sa citesc interviul, am fost tentat sa-l blamez ca a dat microfonul pe mistrie. Dupa ce am parcurs textul, mi-am dat seama ca a fost indreptatit sa mearga pe calea asta. Daca trag cu urechea la ce canta Cargo azi, regret ca nu mai e Kempes in trupa. In schimb, daca trag cu ochiul la argumentele lui, regretele dispar. Cargo ar fi luat-o pe aceeasi panta comerciala si cu el. Desi ma indoiesc ca ar mai fi facut multi diezi in trupa. Nu-l vedeam cantand piese precum asta.

Niciun comentariu: